.

.

8 sep. 2012

Mitt favoritminne

Jag har så fruktansvärt många fina minnen så jag vet inte riktigt vilket jag ska välja.

Men ett av mina favoritminnen är när jag och Maggie tog tåget till Stockholm 28 november 2006, för att se Alexisonfire. Jag fick inte åka och min pappa var jäääääättearg på mig. 
Hela den kvällen var helt fantastisk, natten var inte lika fantastisk eftersom att vi missade sista tåget hem till Västerås så vi fick sitta utanför tågstationen hela natten tills första tåget gick nästa morgon. 
Fast det var inte jättejobbigt för det kom folk och hängde med oss hela tiden. 
Typ en alkisgubbe som visade hur man rullade två köttbullar samtidigt.

Vi satt och sjönt "en elefant balanserade på en liten liten spindeltrååååd det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant" upp till över 200 elefanter!

Ni får ett par bilder därifrån också!

Utanför Debaser

Köttbullerullaren

Alexisonfire

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar