.

.

20 sep. 2012

Mina syskon

Tänker hoppa över den där "vad jag har på mig idag" eftersom att jag inte orkar krångla med bilder och sånt.
Har snott lite bilder på mina fina syskon på facebook nu, och här är dom!:



Linda, min fina storasyster!
Fast halvsyster dårå eftersom vi bara har samma pappa :)


Min storebror Jimmy, också halvsyskon!


Lillebror Erik, som faktiskt inte alls är så liten och bara ett år 
yngre än mig och faktiskt börjar bli riktigt stor och det är lite läskigt!
Helsyskon


Lillebror Viktor, som faktiskt också är stor och hela 18 år.
Och har långt hår!


Lillasyster Sara som faktiskt inte heller är så liten.
Hela 17, usch vad stora alla småsyskon har blivit.

Snart ska jag iväg och hämta en ny vagn i alla fall som mamma har fixat!
Gött! Sen ska jag plugga som faan. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar