.

.

17 sep. 2012

Min dag

Eftersom att min dag precis började så skriver jag om min gårdag!

Vaknade hos Hannes, rätt sent, typ vid 12, gick upp och så var Jens där och Oskar kom också, vi gick till affärn och köpte frukost och sen åt vi frukost. Sen så åkte jag med Hannes och Oskar ut i skogen för att leta svamp, har inga egna gummistövlar så jag fick snubbla mig fram i Hannes alldeles för stora stövlar och det är helt otroligt att jag inte bröt några ben :)
Sen kom jag hem och duschade en snabbis för jag skulle få besök av My, och hon ville träffa Isafisen så Emanuel, Isa och Lizzy kom också, så lagade lite fiskbullar åt Isa!
Sen runt 19 gick jag till affären och handlade massa saker så jag kunde baka bröd, och mitt i brödbaket kom Hannes hit och vi såg på det där på 4an som jag glömmer namnet på hela tiden. Sen såg vi på Black Hawk Down på 3an och somnade!
Mysig dag :)


Nu däremot är det måndagmorgon och spöregn, och vi ska på studiebesök på Värmlands Folkblad och P4 i Karlstad idag, ingenting jag ser sådär mycket framemot.
28e däremot så ska vi till bok & biblioteksmässan i Göteborg :D Det blir fett!



Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar