.

.

27 apr. 2011

Bebis!

Inatt blev det inte heller så mycket sova, för Isa vaknade runt 01 och var vaken ända till 03någonting, minns inte riktigt för jag var så himla trött haha. Sen sov vi i alla fall till typ 8.30 ungefär, och så var hon klarvaken igen! Somnade runt 11, och sov 20 minuter, jag hann baka muffins i alla fall! Sen vaknade hon igen och var vaken tills för en kvart sen, och nu sover hon igen. Fast idag ska hon nog inte få sova hela eftermiddagen som hon gjorde igår, för då är hon säkert vaken inatt igen, så jag får väcka henne sen. Elakt, men jag vill faktiskt också få sova lite!

Tömde nyss mobilen, så här kommer lite bilder :)



















Idag ska jag färga håret tror jag, om jag orkar.
Hejdå!

1 kommentar:

  1. åh, vill bara säga hur fina ni är, hela eran lilla familj är to die for, eran bebbe är hur söt som helst. önskar er all lycka i världen!

    SvaraRadera