.

.

20 apr. 2011

Hej!



I förrgår så gick vi en promenad när Emanuel kom hem, och köpte glass! Och jag råkade få med en äcklig smak som jag inte ville ha. Så jag slängde den kulan på marken och tänkte "nu blir småfåglarna glada!" tji fick jag, för det kom typ 50 fiskmåsar och började flyga runt oss :( Blev livrädd.

Igår var Isa jättegnällig och skrek så fort hon inte låg i min famn, så jag fick inte så mycket gjort, haha. Sen var hon jätteledsen när vi gick och la oss också. Grät så jag trodde hon skulle spricka! Fast det gjorde hon inte som tur var :) Men sen sov hon nästan hela natten i alla fall. Vaknade vid 7, åt lite, bytte blöja och nu sover hon igen.


Och jag måste ner på stan sen, så jag hoppas att hon vaknar snart så hon sover när vi ska gå, annars får vi ringa hennes farmor och be henne komma över och stanna hemma med henne om hon är vaken!

Aja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar