.

.

13 apr. 2011

Dålig uppdatering

Jag vet att jag är dålig på bloggen nu, förlåt :(


Tjabba, jag tycker om att lukta på blommorna!

Vi var ute på promenad i vårvädret och tog mat/glass-paus i stadsparken :)

Snorig, ledsen och trött tjej som vägrade sova!

Natten till igår så hade vi en liten gnällig tjej som inte alls ville sova, och så var det hela dagen igår också. Eller hon sov om man vaggade, men vaknade så fort man slutade, så det var lite jobbigt ett tag! Som tur var kom hennes farfar över ett par timmar och vaggade så hon fick sova ett tag :)
Men i natt har hon sovit som vanligt igen och varit vaken nu nästan hela dagen, fast nu ligger hon och halvsover igen.

Idag hade vi främmande av Farmor och Maria, som vi fick en såndär sak man hänger över barnvagnen med spöket Laban, och en jättefin haklapp som det stog "Sluta tjata! Annars flyttar jag till farmor!" på, tack så mycket! :)

Imorgon ska vi till eftervården i Karlstad och kolla så hon hör ordentligt, eftersom att det inte funkade på 2dygnskontrollen eller vad det nu heter, och kolla så min njure funkar och sånt.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, är det något ni vill veta?
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar