.

.

18 apr. 2011

Ops.

Dumma dumma dumma mig. Jättedålig uppdatering :D
Och jag är dålig med kameran också så ni får inte så mycket bilder heller!
Men en kan ni få i alla fall!


Men sen jag skrev sist så har vi varit på eftervården i Karlstad och hon hörde inte alls ordentligt, så vi ska vidare till någon audiolog eller vad det nu hette. Och så var vi på första BVC-besöket och där såg allt bra ut i alla fall :)
Hon var 51.5 cm lång och vägde 3420g!
Lite gnälligare har hon blivit men jag får fortfarande sova helt okej på nätterna. Och så är hon jääättevaken och ligger och tittar överallt och är assöt nästan hela dagarna :)

Och min mamma var här i fredags också! Och hennes man och min lillasyster, det var trevligt, men jag tog inga bilder då så det får ni inte se i alla fall :D

Idag är första dagen som vi är själva hemma eftersom att våran älsklings 10 dagar redan är slut, så han började med praktik idag!
Men sen har jag en plan på hur vi båda kommer kunna vara hemma hela sommaren utan att förlora något på det, hihi.
Får se om det blir någon promenad sen, det skulle vara kul. Men jag kommer ju aldrig få upp barnvagnen för backen och trappan. Får väl se hur det blir med det..

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. åh vad fin hon är! Kul att hon kan ha kläderna :D Om jag bodde närmre dig skulle jag gå promenad med dig och hjälpa dig med barnvagnen! :D

    SvaraRadera
  2. Haha, fast det är inte den hon fick av er :D Vi har en likadan i mindre storklek som vi köpte på loppis för 5:- för vi tyckte den var så fin :D

    SvaraRadera