.

.

7 apr. 2011

Förlåt!

Nu har jag varit alldeles jättedålig på att uppdatera, men det känns mest jobbigt att skriva för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!
Allt går hur bra som helst här hemma, och Isa är så snäll och sover och äter som hon ska och är jäääättejättesöt hela tiden, lite sådär så man smälter inombords.
För er som är lite mer nyfikna kan jag ju tala om att hon föddes 1 April, kl 16.56 och var 51 cm lång och vägde 3260g. Och jag blev av med min kateter i måndags också, så himla skönt!

Det har ju blivit massor med bilder, nästan alla finns på facebook men jag tänkte slänga upp några här också, mest för min pappas skull eftersom att han inte har facebook :)







Nu börjar hon på att vakna, så hejdå!

4 kommentarer:

  1. Herreguuud Emma, hon är ju så söt så jag nästan blir tårögd.. Känns helt konstigt att du är mamma nu!
    Saknar dig massvis och hoppas på att vi kan ses någonting snart!
    Massor med kramar till dig och familjen! <3

    SvaraRadera
  2. åh så söt hon är! Gick förlossningen bra? :-)

    SvaraRadera
  3. Åh, hon är ju fruktansvärt söt!!! Grattis igen och lycka till med allt =)

    SvaraRadera
  4. Okej så skönt! Ja det var samma för mig, tog 3 timmar. Visst gör det ont men det är så värt det. Längtar redan till nästa förlossning :-D

    SvaraRadera