.

.

17 sep. 2011

HAJAJ!
Igår gick jag och min man ner på stan, och där träffade vi Dässi och Christophe, och det visade sig att dom är i Arvika över helgen, så vi kanske skulle hitta på nå ikväll! Och så mötte vi Mirja också, Emanuels gamla jobbarkompis, ja inte så gamla, sen i somras då. Och kanske skulle styra något med henne också! Så idag blir nog en himla kul dag, fast Emanuel gick och la sig halv 9 imorse (när jag gick upp) så det blir nog inte förrän om ett tag. Jag sitter och har kollat på halva filmen "Jag saknar dig", filmen verkar myyycket bättre än boken. Kunde bara läsa ett kapitel ur boken, för den var skriven på ett så himla dumt sätt tyckte jag.


Såhär låg Lilla Katten igår, förstår verkligen inte!
Han ligger på tokiga sätt hela tiden.


Nu ska jag se klart på filmen.

Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Haha varken du eller jag har normala katter ! :D Och fan vad stor katten ser ut! den var ju bebis nyss ju :o

    SvaraRadera
  2. Haha, han ser ju lite lustig ut...men otroligt söt

    SvaraRadera