.

.

23 sep. 2011


Kan själv-tjejen :)

Oh, fredag! Har bakat 80 kakor, varit på affärn och handlat och hämtat ut min jacka som förövrigt är den bästa jackan jag någonsin haft på mig! Ska ner till systemet, hem till Emanuels pappa och hämta en luftmadrass, äta mat, städa och färga håret tror jag, innan jag ska möta Alex och Fjanton vid tåget kl 19.
Isa flyger fram över golvet och det går inte att hålla henne kvar på täcket, kul för henne men jobbigt för mig och Emanuel :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra men jag skriver inge mer i alla fall!

Hajdo!

2 kommentarer:

  1. Du verkar ju ha fullt upp med saker fram till kl 19...ha så kul sen med Alex och Fjanton :)

    // kram kram

    SvaraRadera
  2. tack så jättemycket! Jag åkte ut men det gör inte så mycket, jag är glad ändå :)

    och vilken söt bebis du har där! :D

    SvaraRadera