.

.

22 sep. 2011

WOoooooooh, torsdag! Snart fredag!!! :D Och förresten så har jag beställt en vinterjacka, dretsnygg. Hoppas den passar bara!

Så snygg är den! Och den kommer förmodligen imorgon också :) Och idag ska jag och Isa på babymassage, kursen startade lite sent men hon på bvc sa att nästan alla bebisar var ungefär ett halvår så Isa skulle nog inte vara den enda som inte ville ligga still på rygg :)
Shit. Baka måste jag göra också, har inte alls hunnit med det.
Längtar helt galet tills imorgon, Alex kommer vid 19-tiden, dom andra vet jag inte när dom kommer. Mat? Åh, jobbigt :D Fast det blir nog bra!
Har köpt nya isbitspåsar till Malin i alla fall, för jag vet hur jobbigt det är att leva utan isbitar när man är gravid! :D

Måste städa idag också, tråkigt.

Hejdå! :D

1 kommentar: