.

.

21 sep. 2011

Onsdag idag och klockan 15 ska vi träffa prästen som ska döpa Isan :) Jag ska försöka hinna baka lite kakor också. Och arg är jag! Vi hade planerat en kul fredag, men så ringde Emanuels chef för lite mer än en timme sen och sa att han jobbar på fredag. Jäääääääävla skit.

Tittade nyss på första 2½ Men avsnittet med Ashton Kutcher och det verkar väl helt okej, men jag tror inte det kommer funka länge :) Men men, vem vet.

Piercingar och bebisar är ingen bra kombination förresten. Isan har gjort så min earl fick världens äckligaste inflammation eller något och det bara sprutade var ur den igår kväll och den har blivit helt sne! Och septumen är helt gaaaalet öm, och jag kan inte peta mig på nästippen utan att det gör ont. Tråkigt. Får nog plocka ut earlen snart.

HEjråp.

1 kommentar:

  1. Låter inte alls skönt !! Hoppas de läker snart :) Längtar till helgen gör jag :D :D

    SvaraRadera