.

.

5 maj 2012

Blogglistan!


Senaste
Låt du hörde: Halifax Pier - Untitled
Film du såg: Dude where's my car? 
Mat du åt: Potatismos och fiskpinnar!
Kram: Hannes!
Känslan: "Jävlar va skönt det var att gå ute"-känslan
Bråk: Vet inte, bråkas helst inte!
Resa: Öh, till mamma typ. Längesen känns det som.
Glädje: Idag!
Längtan: Senaste längtan? Efter den riktiga sommarn såklart. 
Dröm: Jag minns inte riktigt men det var något jävligt läskigt!
Personen du träffade: Isa, hon sitter i knät!
Person du pratade i telefon med: Emma!
Personen du fick sms av: Hannes
Gången du var utomhus: Kom hem för en kvart sen!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj. Tusen år sen?

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Måste nog säga storstad, fast hade nog varit landet om jag hade körkort och bil!
Hamburgare eller pizza: Pizza
Kött eller fisk: Mäh. Båda
Hund eller katt: Nej! 
Aftonbladet eller Expressen: DN.
McDonalds eller MAX: Max
Vin eller Öl: Öl!
Charter- eller skidsemester: Vet inte
Sverige eller Utlandet: Vet inte!
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Båda!
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk :D
Sommar eller vinter: Sommar!
.
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Måltidsersättning
- Mjölk
- Citrondryck
- Smör
- Gurka
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Isa
- Vänner 
- Telefon (skulle dö om jag inte kunde prata med familjen ju!)
- Kaffe
3 saker du inte kan äta?
- Tänkte skriva lök, men har ju faktiskt lärt mig det på sista tiden. Så hamburgare!
- Ketchup
- Majonäs
Två saker som gör dig glad
- Mina vänner
- Min familj
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Öeeh.. Men åh. Tusen saker ju.

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar