.

.

22 maj 2012

Vädeeeer!!!


Mmm, bra daaag! Vaknade imorse och ville absolut inte gå upp. Kunde gett vad som helst för att få ligga kvar i sängen.
Men sen kom tapetseraren i alla fall kl 7 och jag fick i mig 4 koppar kaffe och sen gick vi ut runt 9.30 och har varit ute heeela dagen :)
Gick till parken först, sen till affärn och sen till farmor. Sen en liten promenad och sen biblioteket och affärn igen. Sen åt vi mat och sen åkte vi båt!
Och efter båten gick vi hem till farfar och åt mat en gång till och badade lite och så.

Kom hem för en timme sen ungefär och Isa har somnat för natten redan och det ska nog jag med göra snart för jag är heeelt slut. Halv 8 liksom. Pinsamt nästan!

Är knallröd på axlarna och i nacken. Och imorgon ska det bli lika fint väder igen så då får jag nog ta och låna Isas solskyddskräm. För vi tänker inte sitta inne när det är såhär fint väder!



Såhär röd är jag! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar