.

.

20 maj 2012

Fin helg!

Har haft en fin helg. Isa kom i fredags och på kvällen då gick vi ut på en promenad med Johan och hans Love och så följde en till Johan med! Kom hem och lekte tills sent med Isa och hon somnade runt 23 tror jag!
Fick sovmorgon igår, till typ halv 10-10! Förutom att Emanuel ringde och väckte mig 9.
Åt frukost och sen följde Simon med ner på stan för att köpa en ny pyjamas åt Isa och sen så var jag och fisen ute tills 4, kom hem och åt och lekte och sen somnade hon för kvällen redan 20.30 :)
Då var jag trött så la mig och kollade på film och somnade rätt fort jag med!

Sen upp halv 7 i morse för frukost och så vare disney dags på tv! Blev glad och tänkte att nu visar dom äntligen nå vettigt barnprogram och så var allt nytt i alla fall förutom någon gammal kalle anka-snutt.
Sen gick vi med överbliven tacopaj till Emanuel och jag fick spela Diablo, det var kul. Jag vill ha en bra dator.

Nu sitter jag i alla fall och väntar på att Isa ska komma hem igen för Emanuel skulle låna henne några timmar och laga mat med några. Har beställt dretsnygga solglajjer också för den delen! Första paret någonsin! Kommer vara snyggast i stan.

Hejdå!


Ps. Snart kommer vi hem till Västmanlandet!!! Längtar som fa-an!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar