.

.

13 maj 2012

DAG 19: Bilder på ditt/dina favoritklädesplagg.

Har ju fortfarande ingen kamera. 
Men jeansshorts har jag massor av och gillar att ha på mig!

Igår vare lördag, och började dagen med att hämta Isa hos farfar klockan 10, sen kom Emanuel och hämtade henne runt halv 12 tror jag. Eller skulle göra det, men dom somnade i soffan bägge två. Så då passade jag på att städa och sola benen på balkongen!
Sen kom dom iväg runt halv 3 och då kom Anton och Simon och vi hade balkonghäng i solen hur länge som helst. Sen gick vi till affärn och köpte kött & potatissallad och sen blev det grillning hos andra Anton.
Jäääävlar vad kallt det var. Usch!

Senare i alla fall så var vi på någon electrospelning, det var väl kul fast kallt. Bra musik men lite folk.
I och för sig är det väl alltid lite folk på bra grejer i Arvika. Tråkigt.

Nu ska jag i alla fall snart försöka ta mig utanför dörren och gå och kasta massa glasflaskor och handla lite.
Längtar tills imorgon.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar