.

.

1 maj 2012

DAG 7: 8 bekännelser.

Oj, det här blir nog inte det lättaste!

1. Jag är faktiskt lite halvrädd för att bo själv. Har aldrig gjort det och trodde aldrig att jag skulle göra det, men just nu känns det skönt även fast det är läskigt att vara ensam också!

2. Jag hatar alla som "älskar" ugglor bara för att det har blivit astrendigt.

3. Som Sandra också hade i sin bekännelselista, jag tycker det är sjukt tråkigt att duscha och duschar på typ 5 minuter, långduschar är tråkigt!

4. Jag tycker inte om att kolla på film.

5. Jag har sjukt svårt för att hitta ny musik som jag lyssnar på mer än en gång. Förr hittade jag nytt hela tiden som jag började lyssna på men nu för tiden så är det ju skitsvårt.

6. Jag har alltid hatat färgen orange, tills jag upptäckte att mitt hår blev oranget en gång för typ 4 år sen och sen dess har det varit min favoritfärg.

7. Jag är så sjukt jävla glömsk!

8. Jag saknar Västerås.


Sååå,det var väl helt okej?
Nu sitter jag inflyttat i nya lägenheten och lyssnar på musik. Fast ska ner på stan nu och lämna nycklar till Emanuel och sen hämta ett tungt paket som mamma skickat!
Sen blire allt film och säng efter typ världens längsta dag :)


Hajajja

2 kommentarer: