.

.

28 mars 2010

Ghetto Soldier


Hade trevligt igår :) Vi var hemma hos Simon först, sen Rajjens, sen Mulan, sen Pöl (?), sen Simon igen! Jag tog lite roliga bilder och Simon tog massa roliga bilder, tror jag. Får väl se om jag får tag på dom sen, men just nu orkar jag inte sätta igång andra datorn för att lägga in mina bilder i alla fall. Så ni får se dom typ imorgon eller något om jag har tid!

Sov hos Tobias inatt för det var långt hem, och haha vi skulle kolla på Spider-man men han kunde inte hitta den så vi skulle kolla på en annan film och jag tror den var tråkig för vi somnade direkt i soffan haha. Och Tobias vaknade med ett halvätet äpple på magen hahahahaha <3 Giller't!

Sen har vi inte gjort något idag förutom ätit pizza och druckit hallonsoda typ. Slött.
Men nu tänker jag sova i alla fall! Natttti herra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar