.

.

17 mars 2010

uprising

Idag är en riktigt dålig dag, jag är asarg på något.
Men jag kan inte komma på vad det är.
Johnny bara retas hela tiden, dänger honom snart.

I skolan hade vi matte och sen motion/natur.
Tog en promenad till Ingestrand och det var fint där,
dit tycker jag att mamma och Sune ska åka på semester
i sommar.

Nu ska jag dricka ännu mer kaffe och försöka sluta vara
arg. För det är inge kul.

Fast nu kom jag på att vi har svenska i 6 timmar imorgon.
Inte kul.

Som svar till Mathea så går jag i skolan genom arbetsförmedlingen som typ har skickat dit oss för att dom inte orkar med oss längre :D
Nej men, vi ska bara få prova på att plugga på folkhögskola för att kolla om vi skulle kunna tänka oss att plugga upp gymnasiebetygen till hösten :)

Herra!

1 kommentar:

  1. sv: Ässch då! haha! Kan du allt vara själv tycker jag! :D:D

    Jaha! I see, I see. Hoppas det går bra för dig!
    kram

    SvaraRadera