.

.

16 mars 2010

like eating glass

Jag har haft en oERhört produktiv dag!
Var i skolan först och hade matte, sen samhäll.
Sen lunch. Sen keramik, där gjorde jag en
lergök :D Fast utan fågelhuvud och med ett
drakhuvud istället. Ascool! Den låter när man
blåser i den.

Sen åkte jag in till stan, gick till biblioteket
med Tobias, sen handlade jag och nu har jag en
köttfärsgratäng i ugnen och sitter här med
samhällsläxan.

Ska skriva om olika statsskick!
Min grupp (jag, Erik och Tobias) ska skriva om
Anarki, demokrati, monarki kleptokrati,
meritokrati, nattväktarstaten och republik.
Sitter med Anarki just nu och ska skriva
vart det kommer ifrån, vad det står för och
vart i världen det finns/har funnits.
Går lite segt, he-he-he.

Ska försöka fortsätta nu i alla fall, herra!

1 kommentar:

  1. Vad är det för "skola" du går? :) är det någon kurs eller något ?

    Kram / Mathea
    http://ispravak.blogg.se

    SvaraRadera