.

.

21 mars 2010

see you soon

Söndag alltså.. Igår så drog jag in till stan runt 9 typ. Var hos Rickard först med lite folk och sen så skulle jag träffa Tobias så jag och Peter gick och träffade honom på Palles, sen drog vi till Rajjens och jag ägde Peter på biljard :)
Sen såååå gick vi till Mulan men det var så äckligt mycket folk där så vi drog till kollektivet istället. Hängde där ett tag och sen gick jag hem!

Jag gillar att Emanuel har varit hemma i helgen för jag tycker om Emanuel, han är snäll. Och ska bo kvar i Arvika (som inte vissa andra :@)

Nu håller jag i alla fall på att göra hasselbackspotatis utan ströbröd, för vi har inge ströbröd. Och ingenting att äta till potatisen heller. Men det blir säkert bra!
Martin har åkt hem till mor sin och Emanuel har också åkt någonstans så det är bara jag och Johnny hemma. Vi ska se på film och äta potatis.

Herra!

1 kommentar: