.

.

7 mars 2010

interceptor

kan ju börja med att tala om att jag inte är en ensamstående mamma, tyvärr :(
eller, tack och lov kanske.

i fredags så var vi först hemma hos mig och
martin, och sen drog jag och tobias in till
stan och spelade biljard med olof. jag vann såklart!
jag sov hos milky och gick hem igår morse,
sen drack jag lite vin och sådant och jag, martin
och nick gick in till stan, till milky, och sen
gick vi till rajjens och spelade dart, och jag
vann såklart över olof som alltid :)

sen gick vi till palles, och sen till the roof.
jag sa åt martin att ta hand om min jacka medans
jag kikade på killen som spelade gitarr och sjöng,
sen var martin borta och min jacka också.
fast jackan hittade jag nere på stan vid en bankomat.
fast jag hittade inte martin.

men han var hemma när jag kom hem idag i alla fall hah..

har bakat kladdkaka och ska snart styra en sallad som jag
kan ha till matlåda i skolan imorgon.
jag börjar skolan imorgon :(

herra!

1 kommentar:

  1. Vad hände med Martin, den opålitlige fan?

    SvaraRadera