.

.

26 mars 2010

soul survivor

Hej, jag vaknade för ungefär en halvtimme sen. Gick och la mig igår kl 19.30, det betyder att jag har sovit ungefär 17 timmar. Jag är fortfarande hur trött som helst och nu är båda mina halsmandlar svullna, jag har feber och ont i hela kroppen. Mest i nacken, och jag måste vrida hela kroppen om jag ska kolla någonstans. Och så fort jag typ nuddar något med någon av alla mina 1000 kroppsdelar så sticks det till i hela kroppen, vilket betyder att när jag sitter/ligger måste jag sitta/ligga heeeelt stilla för annars får jag jätteont.

Jävla bögfitthorsköterska att friskförklara mig, känns inte alls som att jag är sjuk. Nejnej. Tok heller.

Nu är det fredag liksom, kul liv hejaaaaa!
Herra.

1 kommentar:

  1. Usch vilket ovårdat språk du har.. men jag tycker ju att du skulle ringa tillbaks till dem..
    Mamma

    SvaraRadera