.

.

22 jan. 2011

Förlåt!

Nu har jag varit asdålig på att skriva jättelänge. Förlåt! Har inte haft så mycket tid till det faktiskt, och jag har inte tagit någon helkroppsbild på mig än Mathea, ska försöka göra det senare idag eller något :) Fast jag lovar inget haha!
Idag ska vi på kalas för Emanuels lillebror fyller år på måndag, sen ska vi spela biljard :D
Praktiken känns bra fortfarande, jag var dock hemma igår för jag har blivit galet förkyld. Och så passade vi på att bada badhus och det var hur skönt som helst att röra lite på sig och jag somnade så gott igår kväll så det är galet :D
Nu ligger Emanuel fortfarande och sover, fast han rör lite på sig och tycker nog att jag är jobbig som sitter och skriver haha.
AJA, skriver mer sen!

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Gjorde inte från något speciellt recept men det är vatten, blandade mjöler (grova och fina), pumpakärnor, solroskärnor och jäst. Sen har degen fått jäsa i ett helt dygn innan jag gräddade dom i 225 grader i ca 25min (och ha en plåt med lite vatten i under brödplåten så blir de krispigare!) :)

    SvaraRadera