.

.

27 jan. 2011

Hick!

Hihi, tror jag har en hickande bebis i magen!
Har hållit på och frostat av frysen i 24 timmar nu, galet. Fast det är klart nu typ!
Och så började njuren krångla igår igen, så jag ringde till karlstad för en timme sen snart, men dom hade lunch så jag fick ringa förlossningen men hon visste inte vad jag skulle göra men jag ska ringa igen efter kl 13, just nu gör det inte så jätte ont, men det brukar ju komma värre framåt kvällen. Igår kväll var det jätteontdumt. Fast jag var så trött så jag kunde i alla fall somna!
Men ja, ska ringa om 5 minuter så får vi väl se om vi måste åka in vill Karlstad eller inte, det blir väl förmodligen så och det blir lite jobbigt för vi måste åka tåg. Bebis mår i alla fall bra, sparkas och slåss för fullt :) Och igår kunde älskling höra hennes hjärtljud när han la huvudet på magen, och hon sparkade honom i huvudet också hihi!

Nu ska jag ringa igen, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar