.

.

12 jan. 2011

Tröttast i världen.

Vågade inte somna inatt för jag var rädd att jag skulle vakna av sådär jätteont igen. Det gjorde jag nog rätt i för ont fick jag också! Undrar vad det kan vara :/ Somnade i alla fall runt 4 eller något tror jag. Sen upp igen vid 7. Och jag är så trött att jag känner mig febrig och sjuk. Inte okej alls faktiskt.
Älskling har nyss gått iväg för han ska på något museum i Karlskoga med skolan idag och jag ska hoppa in i duschen nu och duscha i typ en timme för att inte somna innan jag ska åka till Karlstad med Emanuels mamma. Sen har jag gjort upp en plan på i vilken ordning jag ska ta allt idag, smart va?
- Försäkringskassan
- Banken
- Apoteket
- Lindex
- Tatueringsgrejen
- Biblioteket
- Ica
- Buss hem!
Bara för att jag har ett busskort som går att åka med en gång! Man får vara bekväm ibland.

Gillar Emanuel <3
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar