.

.

24 jan. 2011

Måndag

Både igår och idag har jag varit alldeles jättesvag i hela kroppen, blir anfådd av att bara stå upp och benen skakar och det känns som att jag ska svimma vilken sekund som helst. Lite småläskigt faktiskt, känner mig klenast i världen :(
Idag skulle jag ju till praktiken egentligen, men måste hämta ut busskort eller något och dom öppnade inte förrän 08.00 och då skulle jag missat bussen med 5 minuter, och nästa gick 08.30. Och så ska jag ju till barnmorskan sen och hade varit tvungen att ta bussen hem igen vid 10 bara för att bussarna går sämst i världen, så det var ingen idé att ens åka dit tyckte hon jag är hos. Så jag är lite ledig idag, fast ja, jag måste ju iväg till busstationen och hämta ut busskortet, handla och sen barnmorskan.
Och tvätta tänkte jag försöka hinna med också.
Och vi får flytta in 31a! Så om en vecka så flyttar vi :D:D Hihi, skönt.

Haido!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar