.

.

15 jan. 2011

Orolig tjockis.



Såhär ser magen ut framifrån förresten. Och jag har bara gått upp 4 kilo (vägde mig alldeles nyss och vågen stannade på nästan 54kg, och jag vägde 50-51 innan), och kom precis på att sist när vi var hos barnmorskan skulle hon ju mäta magen och börja väga mig, men vi mätte bara magen och vägde aldrig!
Ja, jag är orlolig och det är säkert ingenting alls att vara orolig över för bebisen sparkar som bara den där inne men jag var bara tvungen att skriva av mig det.

Och så börjar njuren igen.. Fast bara lite änsålänge, hoppas att det inte blir värre för då dör jag. Och fick sådär asont i morse igen. Frågade på ett forum och alla verkar tro att det kan vara sendrag? Har aldrig haft sendrag förr tror jag så jag vet inte hur det känns så jag har ingen aning om ifall om det kan vara så. Men jag hoppas väl på det.

Nu håller jag på att tvätta, tråkigt men bra.
Vi flyttar om 17 dagar.
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Emma ! Kan du inte lägga upp en helkroppsbild från huvud till tå så att man får se HELA dig med bäbismagen. Åh, det ser så härligt ut. Du kommer att bli en riktigt bra mamma! Och emanuel kommer att bli en riktigt bra pappa! puss o kram !

    SvaraRadera
  2. Du har nog tur precis som mig och inte går upp så mycket =)

    SvaraRadera