.

.

15 jan. 2011

Nu är jag hungrig.


V.27+1 idag!
Du går nu in i den tredje trimestern och din bebis är c:a 24 cm lång från huvud till rumpa och 38 cm lång totalt! Den här stora lilla varelsen väger nu omkring 1200 gram, eller 1.2 kg!
Åhå! Och skulle bebisen födas nu så har den 90% chans att överleva. Helt galet ju. Nu är det snart dags känns det som. Fast det är ju länge kvar, 3 månader.. Åh länge :(

Igår gjorde jag inte så mycket mer än det jag skrev förutom att vi gick och åt pizza, och gissa vad! Jag åt heeela pizzan förutom kanterna :D Så gott vare.
Sen gick vi hem och jag sydde nästan klart barbapapa tavlan, det är bara lite blommor kvar nu, sen somnade jag på soffan och gick och la mig typ 11.
Och det skulle regna hela helgen hörde jag, men tydligen inte för här snöar det som fan. Usch, jag vill inte ha mer snö nu!
Emanuel är på damfotboll med en gammal klasskompis från högstadiet :) Kul för honom att komma ut och hitta på något tror jag. Och jag ska äta frukost nu. Fast först får ni lite fulsöta bilder på Floyd förstås.




"Sluta pussa på mig!"




Handfatet verkar bekvämt. Fast han hoppade upp i det igår kväll när jag höll på att handtvätta min BH där i, och några minuter senare så välte han tvättkorgen över sig själv och fräste och blev livrädd, så badrummet är nog ingen kul lekplats längre haha!

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar