.

.

8 jan. 2011

Lördag!

Kollade äntligen på The legend of the Guardians igår, den var bra! Sen sååå, skulle jag se på Monster House men jag tror jag somnade för jag minns i alla fall inte hur den slutade. Vaknade runt 9 imorse och åt frukost, somnade om med älskling och sen vaknade jag halv 2 igen. Han sover fortfarande, så jag vet inte vad det blir för mat idag. Pizza kanske? :D Åh gotttttt.
Förövrigt så är min nya grej fil och flingor, så jävla gott! Dreglar nästan när jag tänker på det haha. Uhu gott. På måndag fyller jag år förresten, känns inte alls som det! Men jag fick världens finaste present av världens finaste älskling den 5e för vi hade en så mysig dag då. Ni kanske får se sen, men jag ska försöka få lite liv i honom nu för hans mor är påväg hit när som helst! Hejdå!


V.26+0 igår! Fniss :)


Mina söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar