.

.

29 jan. 2011

Massa text! D:

Ja, vi åkte ju till Karlstad igår! Och när vi kom fram så missade vi bussen till sjukhuset med typ 1 sekund. Den bara åkte mitt framför ögonen på oss :( Så vi gick och det var jobbigt!
Men sen när vi var framme i alla fall så fick jag göra lite blodprover och sen träffa en ny läkare som tittade på min njure (har inte fått träffa någon läkare mer än en gång) och han sa att det var lite dumt att ingen har gjort någonting åt det än. Så han sa att han skulle prata med urinologerna (eller något sånt) och se om dom ville göra något på en gång eller om jag fick åka hem. Blev asnervös för jag ville verkligen inte bli inlagd igår, det hade inte varit kul! Meeeen, jag fick åka hem :D Och ska på röntgen på tisdag eller onsdag, och sen blir jag förmodligen inlagd med kateter så dom får tömma njuren. Aj tror jag. Men det är inte förrän nästa vecka, eller veckan efter det. Så det behöver jag inte oroa mig över just nu!

Men däremot så flyttar vi på måndag, så idag blir det en packdag! Och kanske hinner vi springa ner till Jysk och köpa ett nytt täckte till mig? Eller kanske ska ta det på måndag också. Nytt täcke SKA jag ha i alla fall, hatar det jag har nu :(
Och ikväll ska vi nog över till svärmor för hon är iväg och hämtar sin nya kattbebis nu! Assöt tror jag att den är.

Nu ska jag i alla fall äta något tror jag, för jag är hungrig. Hoppas älskling vaknar nu också så jag slipper äta själv :))

Hejdå!

1 kommentar:

  1. Läskigt! Det låter ju inte så nice liksom :( hoppas det går bra iallafall! :) <3

    SvaraRadera