.

.

2 nov. 2010

Hej!

Antingen så har dom världens sämsta bugg på Bilddagboken eller så har någon hackat mitt konto och bytt lösenord. Kul va? Nä. Men lite glad är jag i alla fall. Pratade med han som har hand om min praktik och kursgrejset nyss och jag frågade om jag verkligen behövde gå den där dumma kursen om hur man söker jobb bättre, med tanke på att jag inte lär söka jobb på ett bra tag, och han sa att det måste man. Men eftersom att jag har missat 4 lektioner nu så ska han sätta mig i en annan grupp som inte börjar förrän i januari eller februari. Och då kommer jag ju inte behöva gå så länge hiihih! Så nu blir det praktik hela dagarna istället, och jag börjar 12.30 idag tror jag, ska kolla på pappret snart. Men ja, det känns bra i alla fall.

Såhär stor var min mage i torsdags förresten:



Hejdå!

1 kommentar: