.

.

29 nov. 2010

Hej!

Har typ nyss kommit hem från möte med praktik-Johan, vi kom fram till att jag ska sluta praktiken på förskolan för det är inte alls så bra för mig att vara där just nu med tanke på snoriga förkylda barn och uteaktiviteter. Så imorgon ska jag dit och säga hejdå!
Är lat idag och orkar inte laga mat så vi ska äta såndär god grandiosa pizza :) Omnom.
Fixade precis världens bästa julklapp åt Sune också! Och åt mamma igår :D Och imorgon eller på onsdag så kommer nog en mammatunika som jag vann på tradera, woho! Om jag kan ha den så har jag nog bestämt att jag ska ha den på julafton. Fast jag måste köpa tjocka strumpbyxor också, men har inte hittat några fina än :( Tunikan är helsvart och jag tyckte den var fin. Blir min första ägda tunika/klänning någonsin. Grattis till mig!

Nu ska pizzan in i ugnen, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar