.

.

15 nov. 2010

Hej!

Helgen har varit rätt awesome! Förutom att jag har haft så ont att jag knappt har kunnat röra på mig. Gör ont typ i ryggen, fast innuti. Vet inte hur jag ska förklara det men ont som fan gör det i alla fall och jag går som en gammal tant. Vilket ledde till att jag nyss har pratat med en på praktiken så jag slipper gå ut i skogen idag och får börja efter lunch istället, eftersom att jag måste få tag på min barnmorska.
Så nu ska jag väl sätta igång och börja ringa till henne.
Hejdå!

1 kommentar:

  1. är det inte foglossning då? de kan komma tidigt, och då får man ont där. i bäckenet, jag hade oxå jätte ont typ i svanken ryggen lite innuti så som du förklarr, ´det beror på att bäckenet förbereder sig för förlossning =) hoppas det blir bättre =) // sanna F

    SvaraRadera