.

.

27 nov. 2010

Hej!

Nu ser jag på simpsons igen! Fast inte samma avsnitt idag i alla fall :) Håller på att koka korv också för igår passade jag på att köpa varmkorv och korvbröd eftersom att Emanuel inte skulle vara hemma ikväll så då får jag äta det idag :D Kommer bli asgott!
Emanuel åkte för typ en timme sen, han skulle iväg till Charlottenberg för att jobba ända tills klockan 01.30 i natt :( Ensam_tjej. Jag ska nog bara ta och äta och se på tv hela kvällen i alla fall, och tycka synd om mig själv för att jag saknar Emanuel.

Tänkte slänga in bilden på magen också, men jag orkar faktiskt inte göra det just nu. Men den är stor i alla fall! Fixar nog det imorgon. Och så har jag ett par fula bilder på Floyd också haha. Men ja, ni får som sagt vänta tills imorgon. Och imorgon är det skyltsöndag också, det ska bli mysigt :))))

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar