.

.

9 nov. 2010

Hej!

Var på ultraljud i Karlstad igår. Det var helt galet mysigt att se att det verkligen var en liten bebis där inne på riktigt. Hon rörde på sig och hickade för fullt. Jag blev bakflyttad en vecka, så nu är jag i 17+4 igen. Men det gör ingenting. Det är snart April i alla fall!
Vi hade tid 11.30 men när vi var där först så satt hon på något konstigt sätt sa dom, så det gick inte att mäta hela ryggraden och benen. Så vi fick åka iväg och äta lunch och ta en sväng på Ikea och komma tillbaka klockan 3, och då hade hon flyttat på sig :)
Jag är glad!
Nu ska jag snart ringa barnmorskan och sen blir det iväg till praktiken.
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Jennifer Pihlström :P9 november 2010 kl. 19:29

    Hahaha ibland är jag verkligen segast i världen!! Jag har totalmissat allt det här :p
    Grattis grattis grattis!!!! Lätt att du kommer få ungefär världens sötaste unge ;)
    Ha det super!

    SvaraRadera
  2. Hihi snart är eran bäbis ute :D

    SvaraRadera