.

.

26 nov. 2010

Hej!

Fredag! :D Emanuel har dragit till skolan för ett tag sen, så jag satte mig för att kolla lite efter större lägenheter i Arvika, men jag fattar noll. Antingen så finns det inte en enda lägenhet eller så är det bara knäppt. Det börjar kännas lite stressigt med tanke på att det bara är 20 veckor kvar nu (hihi). Och 20 veckor är ju inte så lång tid alls, när man tänker efter, plus att det är 3 månaders uppsägningstid på den här lägenheten. Usch, stressssssigt är vad det kommer att bli.

Nu tänkte jag i alla fall ta och spela lite Sims 3 och sen när klockan närmar sig lunch så tänker jag gå ner på stan och börja leta julklappar! Sen möta älskling vid tåget 14.30 och hoppas att han är på det, för han har ingen telefon med sig. Och ikväll ska vi äta köttfärsgratäng, omnomnom.
Hejdå!

1 kommentar:

  1. Halva tiden halva tiden! Nu får du börja använda det där ljudhalsbandet! :D
    Send picture till dennis mobil, min vägrade ju ta emot haha PUSS!!

    SvaraRadera