.

.

18 nov. 2010

Hej!

Fick tid hos en ny läkare igår och blablabla dom gjorde massa. Urinprov, blodprov osv. Sen såååå fick jag en ny medicin som kostade 3 gånger mer än vad den innan gjorde, så den här medicinen borde ju vara 3 gånger bättre! Hoppas på det. Började med den igår i alla fall och borde vara frisk snart.
Emanuel har precis åkt till skolan, och Floyd var helt förtvivlad. Så himla söt! Emanuel blir borta ända tills sent ikväll :((( Så jag ska passa på att diska, och se om det finns någon tvättid. Fast först ska jag faktiskt äta lasange som min älskling gjorde igår bara för att han tyckte så synd om mig! Åååååhhhhhhh så jävla god lasange gör han. Stavas det så? Lasange? Lasagne? Ingen aning! Men ja, det ska jag göra nu i alla fall.


Sötgrisen.


Magen för en vecka sen! (Malin, du får sno den här för jag har skickat typ 3 mms till dig med bilden men den verkar ju inte komma fram!)


Mina sötisar imorse, fniss.

Men nu blire lasange!
Hejdå!

1 kommentar:

  1. haha ja ska fan göra det! Är det för v 18? (förra veckan)? För jag måste ha en till idag ju haha, puss! fattar dock inte varför min mobil inte vill ta emot bilder ><

    SvaraRadera