.

.

22 nov. 2010

Hej!

Måndag, jag har nyss tvättat och ska snart gå iväg och handla. Arbetsförmedlingen och försäkringskassan skulle jag också behöva gå till men jag har ingen lust i det här vädret med mina skor, så det får vänta tills imorgon. Floyd är dum och bara springer omkring och gör dumma saker (typ hoppar upp bakom datorskärmen, sätter sig I blommorna, springer på min gitarr osv.) och piper. Hoppar på mig gör han också så fort jag ställer mig upp. Dum :((((
Jag har bakat idag också, asgott blev det! Synd att Emanuel inte tycker om kokos :)
Kokoschoklad - receptet! Funkade asbra, fast det var liiiite för lite choklad att doppa i sen, tyckte jag. Men jag gjorde också mindre bitar än på bilderna, så det kanske behövdes mera för att det var fler.

AJA, nu ska jag klä på mig! Eller ska jag det? NEJ, för sista maskinen med tvätt jag skulle köra (med mina långkalsonger) var dum i huvudet och funkade inte så jag hann inte torka den tvätten, så jag får vänta tills det har torkat här hemma i badrummet. :(

Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar