.

.

17 nov. 2010

Hej! :(

Hade ont hela dagen igår också. Och så har jag sovit kanske 3 timmar i natt. Kul va? Nä. Gick upp och fixade frukost till älskling i alla fall kl 7, och nu är han påväg till skolan. Jag kunde inte äta något för jag mådde illa. Nyss kräktes jag och nu har jag så ont att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Så jag tänker bara springa ner till praktiken en snabbis nu och hämta elräkningen som jag glömde där och sen ska jag ringa läkaren igen för det här funkar ju inte.
Och sen Emanuel gick för typ 10 minuter sen så har Floyd suttit vid dörren och skrikit efter honom haha, söt! Emanuel kommer hem tidigt idag så han får ta hand om mig sen.


Foto: Maria Höglander.
Vi har ju faktiskt sötast katt i världen.

1 kommentar:

  1. sv: Ofc! Det kan vi göra snart. Absolut! :D Glöggte är awesome! Och ja, plaskassarna är dåliga. Man får ont i händerna av dom, och man kan nästa inte ha någonting i dem, för det bara går i sönder. haha! dåligt :< ICA <3

    SvaraRadera