.

.

22 dec. 2010

Älskling!


Söt han ^

Du är tillsammans med? Emanuel
Hur gammal är han/hon? 19, 20 om 8 dagar!
När fyller han/hon? 30 December :)
Vart bor han/hon? Här :)
Vad har han/hon för färg på rummet? Det är grått och svart typ.
Har han/hon någon fobi? Spindlar :D
Är han/hon beroende av något då? Mig!
Är han/hon envis? Ibland bara
Vad gör han/hon på helgerna? Leker med mig.
skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? Han kommer bli världens bästa pappa i April ju <3
Varför är du tillsammans med honom/henne? För att jag älskar honom, hela honom.
Föll du för honom/henne direkt? Föll och föll.. Har varit lite småintresserad sen första gången jag såg honom på Arvikafestivalen 08, men nu har jag fallit pladask.
Du har roligt med honom/henne? Ja!
Du skulle kunna bo med honom/henne? Jag gör ju det :)
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? Han har sagt så mycket fint så det är svårt att bestämma sig.

Om er:

Hur träffades ni första gången? På Arvikafestivalen
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Jaharu
Har ni sovit över hos varandra? Ja :$
Har ni bråkat någon gång? Ja
Vem håller fjärrkontrollen? JAG :D
Vad har ni gemensamt? En bebis i min mage <3
Har ni samma åsikter om saker? Oftast tror jag!
Planerar ni framtiden ihop? Klart vi gör.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Vet inte, 4 dagar tror jag.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? Ja
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Så länge vi vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar