.

.

2 dec. 2010

Hej!

Igår var det onsdag och jag fick frukost på sängen av Emanuel och den åt jag upp, men sen spydde jag upp den lika snabbt igen :( Inte coolt! Gjorde samma sak i tisdags också. Inte heller coolt.
Men igår i alla fall såååå köpte jag skor. Som är skitsnygga! Och varma :) Och så fick jag hem mammatunikan jag köpte på tradera som satt helt perfekt, och så gick vi och handlade och sen hälsade på Emanuels far. Fick första julklappen för i år hihi. Världens godaste parfym tror jag det var. Kan inte sluta lukta på mig själv i alla fall för att jag luktar så gott :D

Idag är det torsdag i alla fall och mamma ligger på operation och jag hoppas det går bra, annars dör jag lite! Stackars mami :(

Har ätit god frukost idag, och sen bakat knäck och diskat lite. Ska diska mer snart, och sen ska vi äta fiskpinnar och potatismos, ååååhhhh så jäääävla gott ska det bli!
Skönt med fredag imorgon, japp!
Hejdå!

1 kommentar:

  1. vad har hänt med tant gunilla? :o
    Pussa bäbismage från mig!

    SvaraRadera