.

.

17 dec. 2010

v.23+0!

Nu är bebisen omkring hela 29-31 cm och väger ungefär 575-690 gram. Den ser vid det här laget helt mänsklig ut och liknar en liten bebisdocka. :D
Bild kommer senare när min mobil har fått ladda lite så det går att ta en bild!
Det står att jag borde ha gått upp ca 7 kilo, men jag har bara gått upp 3. Fast det är väl inte farligt? Eller?

Emanuel kom nyss in efter att ha varit ute med Floyd och dom träffade på en snöplog så stackars Floyd bara skakade som ett asplöv när dom kom in!
Idag ska vi gå ner och äta på Sunday (om det nu är så det heter) för vi är lata och orkar inte laga mat :) Och sen har jag tvättid ikväll, inte så coolt. Men måste verkligen tvätta nu känner jag.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva.
Hejdå!

2 kommentarer:

  1. Det är inte farligt, jag gick bara upp 8 kilo under hela graviditeten, magen sluta växa så fick bara gå på extra ultraljud och allt var som det ska. Bebisen var bara lite mindre och låg väldigt långt ner vilket resulter i att jag inte behövde gå upp speciellt mycket :-)

    SvaraRadera