.

.

8 dec. 2010

Bästa grejen!

Läste nyss Malins blogg om att hon hade vitpeppar på granen för att katterna ska låta bli den, och kom på att jag ska börja ha vitpeppar i ansiktet när jag sover så Floyd slutar väcka mig runt 5-6 varje morgon genom att sätta sig mitt framför mitt ansikte och kurra och nosa på mig! Bääääst!

Vädret är fint, eller ah.. Det är nog snorkallt ute men om man sitter inne och bara tittar ut så är det asmysigt! Helt vitt överallt :D Och vi skulle verkligen behöva handla idag, och nu vet jag inte när älskling kommer hem och jag har inte fått nå pengar från försäkringskassan än (jävlar vad sega dom ärå) så jag kan inte gå och handla själv :(
Nu ska jag se på massa Big Bang Theory som jag missat, yes!!
Hejdå!

1 kommentar:

  1. hahaha men om du har det i ansiktet så kommer du ju nysa hela tiden så då kan du ju inte sova iallafall ! :P

    SvaraRadera