.

.

21 dec. 2010

Bäst.

Lägenheten var bäst. Håret blev bäst.
Har fixat världens bästa födelsedagspresent åt älskling också, han kommer tycka om mig lite extra när han får den! Eller dom. Två äre.
Lägenheten var stor och hade stort kök och jag skulle kunna baka, laga mat och göra typ tusen saker till samtidigt i köket (om jag hade flera armar) för det skulle få plats!!! Baka bullar skulle jag göra först.
Håret blev asnice, men jag köpte Moods jävla blondering och den var sämst. Räckte PRECIS till hårbotten, med en färg alltså. Galet lite var det i den. Som tur var så köpte jag två, så jag ska blondera lite imorgon också och sen i med rött i typ 5 minuter så blire oranget igen! Asbra!
Fick tacos hos Emanuels mamma idag, det var gott.

Missade julkalendern idag :$ Men det får bli två avsnitt imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar