.

.

15 dec. 2010

Lasagne :D

Vaknade klockan 12 idag av ett tråkigt samtal, väckte Emanuel så vi åt frukost! Sen gjorde vi inte så mycket och klockan gick snabbt för helt plötsligt var den 2 och hans mamma skjutsade oss till palmviken så vi handlade och jag får lasagne idag, omnom.
Sen kom vi hem och har inte gjort så mycket mer än ingenting och jag är rastlös och nu är jag arg på datorn också för jag skrev asmycket men den bara raderar allt jävla dum skit.
Var ut med Floyd också men stackarn bara satt och frös på samma ställe i 2 minuter så jag tog in honom och så la han sig och sov i sin korg som han fick när han var jättebebis och som han knappt får plats i längre, och sen kom han nog på att det var trångt för nu ligger han och skedar korgen istället. Ni får bilder när jag orkar lägga in dom.

Imorgon får vi se bebis! <3
Hejdå!

1 kommentar: