.

.

13 dec. 2010

Fniss

Var iväg och skulle möta Emanuel vid tåget men upptäckte att dom ändrat tågtider, så tåget jag trodde skulle komma 14.30 kom inte förrän 14.44! Inte så stor tidskillnad, men när jag gick in på tågstationen, kom dit typ 14.15, så satt det en fyllekärring där och skrek att hon hatade albaner, så jag vågade inte vara kvar inne så jag fick så ute och frysa och vänta.


Tur att jag har världens varmaste skor, som till och med är snygga!

Var och postade julkort och köpte koppel till Floyd också :) Han blev glad och fick vara ute 10 minuter idag, fastän ingen av oss orkade egentligen. Sen när vi kom in stog han och pep vid dörren och ville väl antagligen gå ut mer haha. Han ska få gå ut imorgon! Åt pizza också för jag har städat köket så fint att jag inte ville laga mat i det haha.
Lat nu, det blir nog sova rätt tidigt idag för jag är trött.
Hejdå!

1 kommentar:

  1. haha vi åt också pizza för att vi inte ville laga mat för dennis har diskat asmycket idag! Och jag städade asmycket också fast inte köket. :D

    SvaraRadera