.

.

19 dec. 2010

Söndag

Jag har en katt som springer efter mig vart jag än går, för att springa och gömma sig från mig när jag tittar på honom. Han slår på allt han kommer åt, typ pennor, tidningar, böcker, glas osv. Dricker ur varenda glas som står framme, så jag får ta nya vattenglas HELA TIDEN. Och nu tror han att han är jättesöt och att jag tycker jättemycket om honom för nu ska han tydligen ligga i mitt knä.
Dum han är :(((( Får inte ens sova längre än senast 9 på helger alltså.

Igår fick vi främmande av Jonas och Ava det var trevligt! Nu ligger Emanuel och sover och jag vet inte när jag vågar väcka honom så jag får nog sitta här själv ett tag till. Fast jag börjar bli hungrig så jag måste nog väcka honom snart i alla fall.

Nu ska jag strypa katten lite, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar