.

.

12 dec. 2010

Hej!

I fredags så ringde min stammande handläggare på soc och sa att han var tvungen att åka iväg på något annat möte och dissade mig. Så vi bestämde ny tid imorgon kl 15. Har inte gjort speciellt mycket i helgen, igår var vi lata (eller jag orkade till och med gå till affärn!) och låg i sängen och kollade på film hela dagen typ. Och idag har vi varit iväg och kollat på innebandy och sen ätit hos Emanuels mamma :) Och så har vi handlat lite. Jag längtar efter frukosten imorgon!! Sitter alltid såhär på kvällen och längtar till frukosten för jag vet hur gott det kommer bli haha. Galet.
Bebis sparkar för fullt och jag längtar tills på torsdag! Nu ska jag se på tv och kanske fuska om ett tag och äta kvällsfrukost bara för att jag blev så galet sugen på frukost nu.
Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar