.

.

20 dec. 2010

Mockarutor

Jag har precis bakat och det fick bli mockarutor idag! I förrgår bakade jag och älskling siraps/kolakakor, dom blev goda fast dom var bara goda samma dag och sen blev dom helt torra.
Receptet på mockarutor! - fast tog pärlsocker istället för kokos för Emanuel tycker inte om kokos :)
Receptet på siraps/kolakakorna! - Fast om du ska göra dom, ta lite mindre mjöl, annars går det inte att rulla ihop dom :)

Har inte smakat mockarutorna än, men jag hoppas dom blir goda.
Fick pengar idag också, tjoho! Trodde inte jag skulle få det förrän på torsdag :D
Och så fick jag en för tidigt julklapp av Emanuels pappa, presentkort på klippning, precis exakt vad jag behövde så jag ska nog klippa mig och färga håret imorgon. Spännande med tanke på att jag inte klippt mig hos frisör på typ tusen år, med tanke på att dom alltid bara klipper fel och fult och för kort! Men vi får väl se hure blir :)
Hejdå!

1 kommentar:

  1. Du har blivit så duktig tycker jag som bakar och står i..
    Hoppas det blir bra hos frissan!
    Kram mamma

    SvaraRadera